آران کوچولوی جاویدی آران کوچولوی جاویدی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

آران جاویدی

کارهای جدیدم ....

1392/10/7 14:45
نویسنده : دوست جون
745 بازدید
اشتراک گذاری

شیطونم می دونم ... یعنی خیلی شیطون شدم فقط دوست دارم یکی باهام بازی کنه ولی امان از این آدم بزرگ ها که خودشون اصلا حوصله بازی ندارند تا یه بچه کوچولو هم می خواد با من بازی کنه می ترسند که من طوریم بشه! آش دندونیم هم بالاخره پخته شد، البته فکر کنم مامانم از بس سرش شلوغ شده بود یادش رفت عکس بگیره بزارم توی وبلاگ، دوربین هم که دست من نمیدن! ولی اینجا عکس هایی رو که برای تزئین آش دندونیم آماده کرده بودیم براتون میذارم که چند جور بود: 

راستی شب چله هم هندونه خوردین دیگه؟ 

                                             نوش جون تون!                         راستی دوست و آشنا و فامیل هایی که نظر نمیدین! عیب نداره دیگه اینجا دوست های جدید پیدا کردم که برام می نویسند ...  

    

i94586821_60718.gif                                        

یه عکس هم همین جوری میزارم حالش رو ببرید: 

1180061259_www-animaatjes-nl.gif

کریسمس رو هم به هموطنهای مسیحی تبریم میگم:

109.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان طناز
7 دی 92 14:37
وای تو چقدر نازی جینگیل بلا ...
مامان محمدصدرا
7 دی 92 23:05
الههههههههههههههههههههی عسلم انشاالله همیشه لبت خندون باشه. دندون دراوردنت مبارک پسرم
مامان هيراد
9 دی 92 8:33
مباركــــــــــــــــــــــــــــه عزيزم
zohre mami kiyan
10 دی 92 20:35
سلام مامان آران جون چه پسر شیرینی دارین خدا حفظش کنه دندون جدید مبارک شما با افتخار لینک شدین رمز را هم تو خصوصی براتون گذاشتم
مامان محمدصدرا
18 دی 92 16:26
کجایی عزیزم چرا آپ نمی کنی دلمون برام تنگ شده
مامان اهورا(نرگس)
17 بهمن 92 10:00
وای عزیز دلم تو چقدر جیگری!!!!! مرواریداتم مبارک باشه...خیلی مواظب شون باش!!!!