آران کوچولوی جاویدی آران کوچولوی جاویدی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

آران جاویدی

سال نو

1392/12/23 0:30
نویسنده : دوست جون
498 بازدید
اشتراک گذاری

من دیگه بزرگ شدم، راه میرم فرصت نمی کنم زود زود اینجا مطلب بزارم ولی سال جدید جبران می کنم، پیشاپیش سال نو مبارک! سال خوبی داشته باشید 

چند تا عکس جدیدم:

اینم یکی دیگه:

خودم می دونم خیلی جیگرم! 

این ماشین رو مامان جون برای تولدم خریده، خیلی دوستش دارم دستش درد نکنه

اینجا هم می خواستم یه موسیقی به سبک رپ اجرا کنم: 

رفته بودیم خونه دوستمون، من خیلی سریع در اولین حرکت میز رو فتح کردم: 

چ

یه همچین آران شیطونی ام من!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هيراد
2 فروردین 93 18:41
ستاره بختتان بالا سپيده صبحتان تابناك سايه عمرتان بلند ساز زندگيتان كوك سرزمين دلتان سبز عيد نوروزتان مبارك
مهدیه مامان امین جون
7 فروردین 93 17:48
سلام گلم. میبینم که حسابی ماشین سواری میکنی. دست مامانجون درد نکنه با این کادوی زیبا