آران کوچولوی جاویدی آران کوچولوی جاویدی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

آران جاویدی

تولد یک سالگیم نزدیکه

1392/9/27 14:48
نویسنده : دوست جون
1,598 بازدید
اشتراک گذاری

چیزی به تولد یک سالگی من نمونده، 10 بهمن یک سالم تموم میشه ... آخیش بالاخره بزرگ شدم!! دوست دارم جشن تولدم خیلی خاص باشه، البته نمی دونم مامانم چه نقشه ای داره هیچی که به من نمیگه!! ولی فکر کنم یه خبرهایی باشه چون بعضی وقت ها تلفنی یه چیزهایی به دوستش میگه ولی من به این گوشی تلفن حساسیت دارم تا می بینم تلفن دستشه حمله می کنم بهش ... آخه عجیب خوشمزه است! خیلی تلفن خوردن رو دوست دارم!!! راستی خاله ساناز اگه افتخار میدی و وبلاگ منو میخونی زودتر بیا تبریز آخه مامانم منتظره تو بیایی آش دندونی برام بپزه، سی و دو تا دندونم داره کامل میشه خبری از تو نیست ....

این هم چند تا عکس از من در موقعیت های مختلف: 

1. وای خدای بزرگ! این دیگه کیه؟ (یکی از دوستهامون رو دیدم که به نظرم خیلی گنده بود)!

 

 

لباسهام رو بیار مامان! دارند عکس می گیرند آبروم رفت !!!

شلوارم رو هم بیار خب! حیثیت مون به باد رفت!!!

 این هم یه چند تا عکس دیگه: خنده

زبان

مشغول تلفن

 

 نظر یادتون نره .............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سهند و سپهر
27 آذر 92 8:32
نی نی تپلی خوشمزه
مامان برديا
27 آذر 92 14:59
عزيييييييييييييييييزم. چقدر نازي. مثل عسل شيريني كوچولوي تپل مپل. بايد قول بدي بزرگ شدي مواظب مامان مهربونت باشي.
مامان هيراد
27 آذر 92 16:52
هندونه بده قاچ كنم لپتو بده ماچ كنم انار بده دون كنم درداتو درمون كنم غماتو بده چال كنم بخند تا من حال كنم يلدا پيشاپيش مبارك
مامان آیهان
27 آذر 92 20:58
چه نی نی خوشکل وبامزه ای. بخورمت
بهار
28 آذر 92 21:14
تم تولــــد ... قالب وبلاگ ... تقویــم با طراحی متفاوت
مامان هيراد
4 دی 92 17:34
هيچ باراني ردپاي خوبان را از كوچه خاطراتمان نخواهد شست
مامان محمدصدرا
7 دی 92 23:09
نازی عسلم. چه جالب محمدصدرا هم متولد ده بهمنه و باباش هم تبریزیه حسابی پس با هم آشنا دراومدیم. یه کوچولو راهنماییمون کن برا تولد چیکار کنیم همشهری آخه من زیاد با رسم و رسومات اونطرف آشنایی ندارم کار خاصی می کنن؟
mina
14 آذر 93 12:25
elahi fadat sham khalejon