آران کوچولوی جاویدی آران کوچولوی جاویدی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

آران جاویدی

بدون عنوان

1392/9/10 23:11
نویسنده : دوست جون
654 بازدید
اشتراک گذاری

بهتره توی این خونه جدید خودم رو اول معرفی بکنم، من آران جاویدی هستم یه گل پسر کوچولو و خوشگل (خیلی هم متواضع هستم) که بهمن ماه سال 91 به دنیا اومدم و چیزی نمونده که یک سالم تموم بشه، متولد تبریز هستم و همونجا هم زندگی می کنم، همه دنیای مامان و بابام هستم و به غیر از اون دنیای تعدادی از اطرافیانم رو تحت پوشش دارم! دندون هم دارم و اگه نظر ندین گازتون می گیرم، باشه؟ 

حالا یه چن تا عکس بزارم از دوران کودکی که همراه با تبریک به هموطنهای مسیحی برای آغاز سال جدیدشونه: 

 

 گفتم که خوشگلم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دکتر پارمیس
16 آذر 92 15:13
به به ماشا الله چه پسره قند عسلی! خدا حفظش کنه ناز ناز بوس بوس
دوست جون
پاسخ
mer30
آدرینا
16 آذر 92 17:32
ممنون آران جان که بهمون سرزدی